Skip to main content

Suprise Planner boleh menjadi penyelamat dan dalam masa yang sama menjadi mimpi ngeri sekiranya kita tersalah memilihnya.

 

Bagaimana kita nak tahu Suprise Planner yang bagus untuk majlis kita? Mari kami kongsikan beberapa panduan sebelum anda memilih servis Suprise Planner di Melaka terutamanya.

Suprise Planner Melaka – Jangan Salah Pilih Nanti Rosak Majlis Anda

1. Tentukan Objektif atau Matlamat Suprise

Kenalpasti tujuan atau tema suprise yang anda mahukan. Adakah ia untuk majlis ulang tahun kelahiran, perkahwinan atau perayaan lain? Objektif suprise akan memberi idea kepada anda dalam pemilihan senarai planner.

2. Anggaran Kos

Tetapkan anggaran yang sesuai untuk suprise tersebut. Ini akan membantu menyaring senarai planner yang terlalu mahal atau di luar jangkauan kewangan anda.

3. Cari Ulasan dan Rekomendasi

Ini adalah langkah yang sangat penting dan wajib dibuat iaitu mencari review pelanggan mengenai planner yang telah disenaraikan. Anda boleh mencari di laman web Suprise Planner, di ‘Google Review’, Facebook page atau bertanya kepada rakan yang pernah menggunakan perkhidmatan planner tersebut. Pastikan planner mempunyai reputasi yang baik dan terbukti memberikan perkhidmatan berkualiti.

4. Hubungi Planner Terpilih

Hubungi planner yang anda pilih untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai perkhidmatan mereka, termasuk harga, pakej yang ditawarkan, dan sebarang pertanyaan yang anda miliki. Ajukan soalan kepada planner untuk memastikan mereka memahami keperluan dan harapan anda. Ini juga membantu anda menilai profesionalisme mereka.

5. Pilih Yang Menepati Keperluan Anda

Berdasarkan maklumat yang anda kumpulkan, pilih planner yang paling sesuai dengan keperluan dan keinginan anda.

Kejutan adalah seni yang menari di antara keindahan dan antusiasme, dan suprise planner adalah koreografer yang memimpin setiap langkah kegembiraan.

Viktoria Space

Mari kami mudahkan carian anda dengan beberapa senarai Suprise Event Planner Melaka yang best, serta mendapat review yang baik dari pelanggan di Google Profile mereka.

  • Surprise Delivery Melaka : 011-1112 6367
  • Leeya Manja Surprise Planner : 011 – 2611 0428 | iG – @Imsupriseplanner | TikTok – @leeyamanja | FB – Leeya Manja
  • KAK CT Surprise Bouquet Melaka : 012 – 717 7457
  • Surprise Planner/ Surprise Delivery Love Calya : 011-1503 5112
  • SENORITA BALLOON HOUSE (BOUQUET & BIRTHDAY SURPRISE DELIVERY MELAKA) : 017 – 718 9891
  • DeFiorenza Event – Surprise Planner Melaka : 010 – 332 7972 | iG – @defiorenza_surprise | FB – DeFiorenza
  • FYDBLOOMING SURPRISE EVENT MELAKA : 017 – 900 2091

 

Bagi pilihan peribadi kami sendiri, Suprise Planner Melaka yang sentiasa di top list kami untuk sebarang majlis yang pernah kami adakan adalah dari IRIS Florist & Arrangement. Plannernya adalah anak muda yang sangat kreatif dan komited dalam memberikan hasil terbaik untuk setiap suprise dan majlis yang diadakan. Antara servis yang ditawarkan oleh IRIS Florist & Arrangement adalah seperti gubahan hantaran, gubahan bunga, hamper, doorgift dan souvenir, bouquet coklat dan bunga. Hubungi Erry Eddy : 011 – 2368 9576 untuk membuat tempahan.

Pesan kami, sentiasa ingat untuk berkomunikasi dengan planner secara jelas dan terbuka agar suprise yang anda rancang dapat dijalankan dengan lancar. Moga anda menjumpai Suprise Planner Terbaik di Melaka untuk majlis anda.

Leave a Reply