Skip to main content

Anda Boss yang disayangi kerana sangat menjaga kebajikan staff anda?
Anda seorang boss yang sedang mencari Birthday Party Venue di Melaka untuk staff anda?
Post ini semestinya berguna untuk anda.

M

ajikan yang baik adalah idaman setiap pekerja dan bukan mudah untuk memberikan kegembiraan kepada pekerja kita. Salah satu cara yang bagus adalah meraikan hari lahir pekerja dengan mengadakan “Birthday Party” yang dibuat berkala setiap bulan.

Takkanlah nak sambut di pejabat sahaja, hari-hari sudah mengadap suasana pejabat. Berilah suasana dan pengalaman berbeza buat mereka untuk melepaskan lelah dan stress kerja luar dari ruang lingkup mereka bekerja. Staff yang happy pasti akan lebih bersemangat dan komited untuk bekerja mencapai target yang telah syarikat atau jabatan anda setkan.

Jika anda ingin tahu, selain birthday party, majlis perpisahan atau farewell, majlis persaraan juga antara program yang boleh dimasukkan dalam takwim syarikat dan jabatan anda. Jadi, di mana pula venue yang best untuk sambut birthday party atau event-event seperti majlis persaraan, majlis perpisahan di Melaka ini?

Berita Baik!! Berita Baik!!

Kami ada berita baik ini, bermula May 2023 event space telah membuka servis sewa ruang acara bersama katering servis. Jika sebelum ini, perserta perlu turun ke restoran di lantai bawah kini peserta boleh terus menggunakan ruang acara di atas untuk jamuan makan.

Beberapa event yang telah berlansung siap dengan servis katering adalah seperti berikut:

Pakej sewa event space kami sangat murah dengan fasiliti lengkap yang sesuai untuk majlis-majlis istimewa anda.

Lihat harga pakej yang kami tawarkan di sini : Pakej Sewa Viktoria atau seperti di list bawah.

Jadikan setiap detik acara anda di Viktoria Space satu pengalaman yang tidak terlupakan.

Leave a Reply